Gazdálkodás

 

A közgyűlés által jóváhagyott Költségvetési Terv alapján történik, amely takarékos és biztonságos üzemeltetésre alapul, mely egyben magában foglalja az előtakarékossági költséget is, ami a Társasház állagmegóvását, felújítását, korszerűsítését célozza.

Határozottan, a törvényi előírásokat betartva intézkedünk a Társasház jogos igényének (közös költségtartozás) érvényesítésére. A fizetési meghagyások, végrehajtások peres ügyeiben a Társasházat a Bíróság előtt ügyvéd bevonásával képviseljük.

 

Könyvelés, adatfeldolgozás

 

A hatályos törvénynek mindenben megfelel, korszerű, állandóan karbantartott számítógépes rendszerrel végezzük. A tulajdonosok részére félévente egyéni folyószámla egyenleget készítünk a befizetések teljes részletezésével. Az éves beszámoló közgyűlést és az új költségvetési terv tárgyalását a törvényi előírásoknak megfelelően május 31.-ig megtartjuk.

A közös költség fizetését szigorúan zárt rendszerben, a pénzintézetnél vezetett számlára történő közvetlen befizetéssel, vagy átutalással végezzük. A közös költség fizetése biztonsági és pénzkezelési okokból sem helyszínen, sem pedig az irodánkban nem javasolt, azt magunk nem is végezzük. A pénzintézeti teljesíthetőség valamennyi technikai feltételét a tulajdonosok és lakók részére biztosítjuk.

A hibaelhárítás, karbantartás, felújítási számlákat csak és kizárólag átutalással teljesítjük, házi pénztárt nem tartunk, így helyszíni kifizetést sem eszközölünk. A Társasház adóbevallásait az APEH által közölt feltételek szerint végezzük el.

 

Hibajelentés, hibaelhárítás

 

A hibabejelentés történhet személyesen, telefonon, faxon illetve e-mailen a bejelentő nevének, címének és telefonszámának megadása után, tekintettel arra, hogy az intézkedésről visszajelzést adunk. A hibalehárítást elsősorban az általunk már minősített vállalkozókkal végeztetjük.

 

Tervezett felújítás, karbantartás

 

A közgyűlés által jóváhagyott Költségvetési munkákat a költségkereten belül pályáztatjuk és a kivitelezést az árban és műszaki tartalomban legkedvezőbb ajánlattevővel végeztetjük el, megbízási szerződés keretén belül. Folyamatosan figyelemmel kísérjük az Önkormányzat (Főváros, Kerületi) által kiírt pályázati lehetőségeket és a pályázati anyagot külön megbízás alapján elkészítjük.

 

Egyéb

 

Vállaljuk az Alapító okirat tulajdoni hányadot nem érintő részének módosítását, Szervezeti és Működési Szabályzat elkészítését és a Földhivatalba történő bejegyzését, illetve annak módosítását.